Scrisoare de intenţie



"Omenirea este un amestec ciudat de sori şi pietre de o varietate atât de infinită încât nu mai ştim unde un om încetează să mai fie piatra şi devine soare. Nu ştim nici măcar dacă sorii au fost creaţi pentru nevoia pietrelor de a fi încălzite sau pietrele pentru nevoia sorilor de a răspândi căldură. Ştim numai că, sori ori pietre, suntem cu toţii fără rost în lume de îndată ce rămânem unii fără ceilalţi." (Panait Istrate)

Stimată doamnă, stimate domnule, dragi prieteni,

O Zi bună să vă dea Dumnezeu, cer înalt şi idealuri pe măsura Cerului Cristalin!

ARTA-TRANSFORMĂRII este felul lui Dumnezeu de a se descoperii omului, în jocul Lui cu cerul şi cu oamenii, şi Primul Principiu din care s-au ivit în copilăria umanităţii cei trei eoni distincţi primordiali: Existenţa-Forma-Beatitudinea (PP-EFB). Aceasta este de altfel prima triadă, care poate fi transformată în următoarele triade: materie-energie-informaţie; creaţie-procreaţie-casă; sănătate-dragoste-bani. Căci acestea sunt cele trei fericiri. Şi în toate trei există Dumnezeu.
PUTEREA DE REZONANŢĂ a artei de a trăi şi a iubi nu poate dobândi viaţă publică fără susţinerea unor admirabili prieteni, care să-şi apropie darul lor într-o aspiraţie unică: aceea ca VALORILE UNIVERSALE ale religiei, artei şi ştiinţei româneşti şi europene să vibreze cu demnitate în lume, în armonie deplină cu OAMENII, Cerul Cristalin şi DUMNEZEU.
Simbolic, pentru a apăra VALORILE UMANE - IUBIREA, VISUL, ARTA, PACEA, LIBERTATEA, DREPTATEA şi ADEVĂRUL CREAŢIEI - vă solicit un sprijin financiar pentru a crea şi dezvolta o platformă online, site “TERRA MIRABILIS HABITAT – Comunitate autosustenabilă – PROCESSIO PER CONVERSIO – Ediţie Solară – Prietenii aurice şi proteice în artă şi ştiinţă”, în cadrul căreia să publicăm împreună la o Editură Virtuală o serie de articole şi cărţi cu tematica mai sus amintită, printre acestea cartea “semnal” – “Agonia Uniunii Europene – O sută de ani sub sabia psihotronică” (360 de pagini în trei volume ilustrate cu imagini din sculpturile lui CSM) Primul volum este deja publicat, începând cu 9 decembrie 2013, pe revista Confluenţe literare, în opt “Scrisori de tranziţie din Mileniul III către Prinţesa X”. Iar următoarele două volume urmează să le public, în coautorat, sau chiar cvadriautorat, semnate de mai mulţi colaboratori şi prieteni ai Artei-transformării PP-EFB.
Dacă am văzut că de şapte ani criza financiară mondială nu încetează, ba chiar se amplifică, ca la comunişti, în “cincinale”, am decis ca începând cu data de 19 februarie 2015 să trec pe blog contul meu în lei şi în valută.
La urma urmei, conştiinţa şi recunoaşterea valorilor sunt pietrele de temeile pentru fiecare familie, comunitate şi naţiune, fără de care omenirea nu poate supraveţui.
Vă mulţumesc pentru interesul acordat acestui proiect cultural european pe care sper să-l pot merita în întregime sau măcar într-o oarecare măsură.
Cu prietenie şi admiraţie, al dumneavoastră Constantin Sandu Milea
Tel: 0744994454

Cont curent la Banca Română de Dezvoltare BRD Grupe Societe Generale, pe numele Sandu-Milea Constantin: în lei: RO58BRDE080SV45322990800; şi euro în valută: RO16BRDE080SV36875130800

marți, 12 martie 2013

Jurnal de Atelier I - Fragment din 144 de Scrisori de tranziţie din Mileniul III către Prinţesa X – Scrisoarea Nr.73. Epistolă adresată Preastrălucitului nobil domn Principele Radu al României

                                           Stemă românească cu înger


            Epistolă adresată

   Preastrălucitului nobil domn Principele Radu al României, Alteţa Sa Regală Principele Consort al României, Alteţă Serenissimă şi Cavaler al Ordinului Reginei Preacreştine, Consilier al MS Regelui Mihai I al României, Consilier în Consiliul de taină a marilor Familii Regale, Colonel al Armatei Române, Reprezentant Special al Guvernului Român pentru Integrare, Cooperare şi Dezvoltare Durabilă şi Ambasador special pe lângă Măria să Regina Angliei.

            ALTEŢĂ,

    Prea ilustre şi nobil domn Principe Radu al României - nici nu ştiu cum e mai bine să mă adresez Domniei Voastre acum, Alteţă Regală sau Alteţă Serenissimă, căci amândouă titlulaturi mi-au plăcut întotdeauna – vă numesc nobil domn pentru că ştiu că veniţi, la origini, dintr-o spiţă nobilă cu lumină şi căldură proprie şi apoi aveţi şi un destin solar şi o misiune înaltă de îndeplinit, dar vă numesc şi pământean şi nepământean în acelaşi timp, pentru că vă consider un bun român diplomat şi internaut crepuscular de pretutindeni şi de oriunde vă aflaţi, în serviciul preailustre Familii Regale a României sau “la orizontul misterului” cum ar spune Lucian Blaga - O zi bună să vă dea Dumnezeu, felicitări pentru ilustra carieră a Domniei Voastre, cer înalt şi idealuri pe măsura Cerului Cristalin!

    Vă scrie un artist sculptor autodidact şi cam “paleoastronaut” prin părţile esenţiale, după “Carul Ceresc” & “Steaua arzătoare cu opt raze” la care sculptez de vreo 23 de ani, dar care a lucrat în tinereţea lui ca mecanic de locomotive în Sibiu şi Braşov, la fabrica de avioane în Bacău, pe şantierele patriei şi chiar şi în domeniul geologiei, în mina de cupru din Banat – în Sasca Montana din Moldova Nouă. În paralel cu aceste munci mecanice dar şi grele, am studiat pictura, sculptura, actoria şi regia de teatru până în ’89, după care soarta a vrut să rămân în ţară 23 de ani (exceptând anul 2008 cât am fost plecat în Toscana) şi să fac sculptură artistică în toţi aceşti ani, prelungind Coloana infinită (al unui alt “Brâncuşi rămas în ţară”) de pe axa Pământului pe axa Cerului Cristalin. Până în ’90 am jucat teatru pe mai multe scene din ţară în celebrul, în epocă, “Festival al Cântării României”. Dar destul cu laudele din vremea comunistă de tristă amintire. Căci cu adevărat comunismul a fost un experiment politic diabolic, în care cei mai mulţi dintre noi am trăit într-o lume amorală, fără modele demne de urmat, şi am supravieţuit atunci doar prin talent şi prin cultură, aşa cum bine afirma prin anii ’90 actorul Ion Caramitru într-un interviu la TV cu regizorul Andrei Şerban, IC reproşându-i lui AŞ în direct la TV că, în timp ce AŞ monta piese de prestigiu la Teatrul “La Mamma” din New York, IC repeta în frig la Teatrul “Bulandra” în Bucureşti piese de teatru de “samizdat” şi se lupta cu cenzura comunistă. La care AŞ i-a dat replica lui IC spunându-i tot atunci: “Şi tu ai avut posibilitate să pleci din ţară, dar n-ai înhăţat şansa la timp”. Deci, asta era: şansa în viaţă trebuie înhăţată la timp, căci este doar o iluzie că şansa trece de mai multe ori prin viaţa ta. Şansa, după părerea mea, trece de maxim şapte ori prin viaţa unui om. Şi dacă nu o “înhaţi” la timp, după cum bine spunea celebrul regizor Andrei Şerban, ea nu se mai întoarce în viaţa ta niciodată. Şi cu tot talentul şi cu toată ştiinţa ta în dotare, nu poţi decât să constaţi că, odată trecut de jumătatea vieţii, te afli poate la a cincea, a şasea sau a şaptea resemnare, împăcat cu Dumnezeu dar nu şi cu oamenii, şi că trebuie să accepţi în final “opţiunea” că nu eşti decât un artist pierdut în anonimat în ţara ta, sau cum spunea Zoe Dumitrescu Buşulenga despre Eminescu: “un “Geniul pustiu” într-o ţară pierdută în neantul valah la margini de imperii”.

    ALTEŢĂ, v-am citit cărţile cu plăcere şi am vizitat şi pagina electronică a Domniei Voastre care circulă cu interes pe reţelele de socializare precum Feacebook-ul de pe Internet şi din ce am văzut acolo am rămas profund impresionat de carieră şi experienţa d-voastră profesională în Familia Regală, în politica şi diplomaţia românească, şi până la urmă în construcţia de imagine a României şi a frumuseţii acestei ţări, pe care o reprezentaţi cu onoare oriunde vă aflaţi împreună cu Familia Regală.

   Apreciind faptul că în tinereţe aţi fost un actor strălucit, iar din 1999 aţi ales să reprezentaţi România în lume prin Familia Regală, poate că ar fi bine să nu renunţaţi la artă şi să vă înconjuraţi în regatul României nu numai de reţele politice care aparţin tot mai mult acum de universul tehnologic, ci mai cu seamă de oameni de cultură şi de artişti care aparţin universului Artei-transformării şi care fac o artă din familia sacrului. Spun lucrul acesta pentru a sublinia faptul că, universul politic şi tehnologic, fără Arta-transformării, este în acest moment un univers steril şi hibridizat, aflat în comă tehnică şi politică la nivel social planetar, care va eliberă în mod sigur omul către nimic. Căci universul tehnologic, aşa cum este el acum, luminat cu “lampa lui Lenin” de peste o sută de ani, în mod sigur va elibera omul către nimic. Toate estimările oamenilor de ştiinţă şi laureaţi ai premiului Nobel spun că, nu vor trece nici şapte ani şi după eşecul comunismului şi capitalismului, vor fi, pe pământ, sute de milioane de oameni care vor tânji după muncă şi pensii şi nu le vor mai găsi nicăieri.

    ALTEŢĂ, permiteţi-mi să aduc în discuţie destinul României şi posibilitatea pe care o are acum această ţară de a se uni cu republica Moldova. Regele Mihai I al României, care a abdicat forţat de la tronul ţării în 1947, dar care a reuşit greu să facă „reconcilierea” cu statul român în urmă cu zece ani, şi care este în ţară împreună cu întraga Familie Regală de zece ani, ar putea juca cartea cea mare de reîntregire a ţării în graniţele României mari, prin aceasta Regele ar putea câştiga creditul moral şi total din partea întregii Românii. E curios lucru că pe agenda Familiei Regale Româneşti unirea cu Moldova, care e trup din trupul ţării mamă, nu mai are prioritate pe care ar trebui să o aibă acum. Sau, în a doua variantă, Regele ar putea să se implice măcar în aşa zisă regionalizare a României şi să susţină oficial această regionalizare în opt regiuni de dezvoltare economică după modelul de dezvoltare a UE, dar condiţionând păstrarea graniţelor României în întregime. Dacă nu se întâmplă lucrul acesta şi semnele ne arată în acest moment că nu există încă o implicare oficială din partea familiei regale, înseamnă că moştenitorii familiei regală româneşti vor plăti mai târziu, poate, costurile cele mai mari de dezmembrare a ţării şi de distrugere a României.

   Întoarcerea României, în cele două mandate a preş. Traian Băsescu, de pe axa Londra -Washington pe axa Berlin-Moscova, a costat foarte scump România, ajunsă acum cea mai săracă ţară din Uniunea Europeană, când ar fi trebuit să facem deja un salt în dezvoltarea ţării şi în PIB-ul ei, după integrarea României din 2007 în UE. Refacere axei Londra-Washington va fi posibilă acum doar prin câştigarea de către reţeaua monarhistă a unui mase critice de intelectuali români. Masa critică există, însă mai trebuiesc formate într-o reţea monarhistă trei tabere de intelectuali, de artişti, scriitori şi ziarişti, care prin trei reviste electronice de cultură (dar plătite, nu pe gratis cum public eu acum articole de doi ani pe revista de cultură Confluenţe literare) pot să răstoarne “tabăra intelectualilor” profitori şi trădători de neam şi ţară care au lucrat opt ani plătiţi în serviciul preş. Traian Băsescu. Trei reviste electronice de cultură, coordonate şi plătite în reţea monarhistă, ar putea redresa ţara pe un făgaş bun şi nu în ultimul rând ar putea recuceriri Tronul României.

   O cultură solară iniţiată de o Cultură matrifocală şi matrilocală paşnică, care să acţioneze prin exerciţiul “Artei-transformării” ar putea deveni acum singurul univers capabil să transforme Primul Principiu din care s-au ivit în copilăria umanităţii cei trei eoni distincţi: existenţa, forma şi beatitudinea. Numai o adevărată revoluţie culturală, anticipând o mişcare feministă universală prin “Arta-transformării”, ar mai putea acum salva România şi Uniunea Europeană pentru a face Marea Trecere din universul tehnologic şi politic (hibridizat şi aflat în comă tehnică) în evoluţia naturală a ştiinţei viului.

   O revoluţie culturală de conştiinţă solară ar putea avea acum multe consecinţe la nivel social-planetar, chiar politice. O astfel de revoluţie culturală, care să poată în final să unească cu adevărat Europa şi lumea întreagă, a fost concepută în urmă cu 30 de ani de Mircea Eliade, apoi, prin anii ’90 de Ioan Petru Culianu, şi mai recent de Günter Grass (poet, nuvelist, dramaturg, sculptor, romancier şi grafician german, laureat al Premiului Nobel pentru Literatură în anul 1999). Noi, toţi oamenii planetari, creăm acum adevărata revoluţie culturală de conştiinţă, pentru a crea o nouă realitatea politică globală. Creăm ce merităm. Lucrul acesta se întâmplă chiar şi pe reţelele de socializare de pe internet, cum e, de exemplu, Facebook-ul.

   O revoluţie culturală corelată însă cu o mişcare feministă universală, construită pe „imagini-regine”, mântuitoare de lumi paralele, folosind cu bună ştiinţă “semnele arbitrare” şi “simbolurile consacrate”, ar putea uni sub Coroana Marii Britaniei toate ţările Europei. România, Anglia şi SUA, împreună, având întocmai rolul fundamental de a uni în final aceste două lumi diferite, diametral opuse, Orientul latin cu Occidentul ultra tehnologizat, dar care au la origine acelaşi Dumnezeu. O astfel de revoluţie culturală declanşată la nivel social-planetar ar putea acum, cu toată ştiinţa în dotare, pentru prima dată în istorie, să identifice lumea sacră (care se manifestă prin simboluri consacrate) camuflată în profan şi viceversa, lumea profana (care operează cu semne arbitrare) camuflată în sacru.

   Structura axiomatică a întregii plăci a modernităţi, dar şi a “postmodernismului” apărut la sfârşitul secolului trecut prin anii ’80, potrivit căreia “Sacrul este camuflat în profan şi profanul e camuflat în sacru” (expresia îi aparţine, cred, lui Mircea Eliade), este de altfel şi esenţa Adevărului Creaţiei, alternativă la toată “Istoria ideilor şi a credinţelor religioase”, dezvoltată de Mircea Eliade în 16 volume, pentru care ar fi trebuit să ia premiul Nobel. Or, această revoluţie culturală de conştiinţă solară ar putea avea loc doar declanşând mai întâi o Mişcare feministă universală, pornită alternativ din nucleul cel mai fecund al latinităţii - România - şi la polul opus - Anglia şi SUA. Anglia, care prin tradiţia ei va rămâne cea mai puternică monarhie din lume, şi SUA care, prin amestecul raselor prin “naţiunile transplantate” din euro-afro-asia în America Latină şi din America Latină în America de Nord, a devenit acum cel mai puternic model de supercivilizaţie din întreaga lume.

   ALTEŢĂ, dacă consideraţi că această revoluţie culturală de conştiinţă solară şi această mişcare feministă universală ar putea fi benefică pentru viitorul României şi al întregii omenirii, sunt dispus să vă pun la dispoziţie talentul şi devotamentul meu, împreună cu opera mea de sculptură (pentru care mi-am sacrificat 40 de ani din viaţă) iar Domnia Voastră să deveniţi Mecena şi Protectorul artei mele universale. Am nevoie de un atelier unde să sculptez, să-mi continui cercetarea mea privată în arta formelor sculpturale, şi bineînţeles o rentă minimă din care să trăiesc, pentru că de trei ani nu mai sculptez şi trăiesc ca “vai de lume” în ţară, fără nici o rentă şi fără nici un ajutor social.

   Ipoteza mea de lucru: există două ministere de bază care conduc lumea: ministerul tehnologiilor înalte şi ministerul “Artei-transformării” (care amândouă lucrează camuflat potrivit afirmaţiei lui Mircea Eliade, enunţată mai sus). “Arta-transformării” însă are o comportare de aşa natură, încât anticipează viitorul organismelor vii, modifică trecutul sistemelor moarte şi reci şi influenţează prezentul cu o lumină caldă, pentru ca universul tehnologic să nu mai elibereze oamenii către nimic, aşa cum se întâmplă de o sută de ani, prin “lampa lui Lenin”. Sau dacă îi vom mai “elibera” odată, după eşecul comunismului şi capitalismului, lucrul acesta se va întâmpla numai după o negociere asupra tehnologiilor solare, la nivel între ET-X-Y-Z, Aristocraţia neagră şi marile Familii Regale.

   Modelul meu, bazat pe teoria Artei-transformării: toate sistemele din lume evoluează până în centrul unei “Stele arzătoare cu opt raze”, după care intră într-o bifurcaţie de stele bioluminiscente solare care se pot “produce şi reproduce” prin derivaţie de energia tahionică, folosind “teleportare fotonică”, în toate direcţiile posibile, pe verticală şi orizontală, în expansiune infinită, prin explozia şi implozia ADN-ului primordial al creaţiei ce se perpetuează prin codul nostru genetic, de ordinul divin şi mărimea 8 la puterea 64 de Stele arzătoare cu opt raze, cu 64 de Octave. Am numit acest fenomen “Octomorfoza stelei arzătoare de bioluminiscenţă solară”. Astfel încât noi, oamenii, la nivel social planetar, nu suntem altceva decât “nişte note muzicale în imensitatea variaţiunilor de ritmuri cosmice şi istorice, într-o uriaşă Simfonie a Durerii şi Fericirii umane” (am citat din memorie din opera lui Vasile Pârvan – un renumit savant şi arheolog român preocupat de preistoria geto-dacilor şi în mod special de civilizaţia greco-elenă)

    M-am întrebat adeseori: de ce suntem noi, ca popor, diferiţi de celelalte popoare? Şi cum am ajuns să supravieţuim de mii de ani în sfârşitul istoriei celei mai mari înşelătorii umane? Răspunsul meu începe să se contureze tot mai clar: pentru că suntem un popor solar. În subconştientul nostru colectiv se petrece un lucru uimitor, atunci când ajungi singur la concluzia că: este mult mai bine să ai o implozie interioară cunoscându-ţi propriul tău suflet (ADN-ul) decât să ai o explozie exterioară împingând omenirea înainte, în groapa mizeriei comune, devenind astfel războinic. Exploziile sunt distructive, Imploziile sunt creative. Acesta este Primul Principiu creator al Universului. Am înţeles lucrul acesta de mic copil, din clipa când mi-am dat seama că ştiinţa nu o bagi în om ci o scoţi din om. Tot pe atunci cred că mi-a fost dat să văd “ioni” (tahioni) care vin din soare.

   Despre această “Stea arzătoare cu opt raze”, şi alte sculpturi, am scris “144 de Scrisori de tranziţie din Mileniul III către Prinţesa X”. Un Jurnal de atelier, din care recent, anul trecut, printre aceste Scrisori, am publicat online pe revista de cultură Confluenţe literare un eseu teatrologic – un manifest feminist universal, în opt părţi, sub titlul provizoriu de “Reportaj imaginar la un congres internaţional al femeilor”. Aş fi bucuros să citiţi “Reportajul imaginar...”, dedicat Prinţesei Diana, şi să îmi scrieţi părerea Dvs. despre această scriere, absolut feministă şi monarhistă. Vă mulţumesc anticipat.

    ALTEŢĂ, Constantin Brâncuşi mărturiseşte în ultimi ani de viaţă că fără recomandarea celor trei mari doamne ale României din epoca, Carmen Sylva, Otilia Cosmuţă şi Maria Bengescu, dintre care prima era chiar regina României, nu ar fi fost primit poate niciodată în atelierul marelui sculptor Auguste Rodin. Aceste recomandări ar trebui să fie continuate într-un fel şi astăzi în lumea civilizată, însă din nefericire în România postrevoluţionară nu mai are cine să te recomande acum. Începând cu anul 1947, odată cu schimbarea formei de guvernare din monarhie în republică bolşevică, treptat a dispărut întreaga “aristocraţie a sângelui” şi odată cu aceasta a dispărut şi “aristocraţia spiritului”, în ţară rămânând doar un singur clan, care în anii ce au urmat s-a transforma în cea mai perversă aristocraţie care a existat vreodată pe pământ: “aristocraţie muncitorească”. Marin Preda, unul din cei mai mari scriitori pe care i-a avut România, spunea, în ultimii ani de viaţă, în cercul lui de prieteni: „Să ne ferească Dumnezeu să ajungă la putere această „aristocraţie muncitorească”, provenită din cel mai mizerabil stat poliţienesc şi bolşevic din Europa, că atunci va veni sfârşitul lumii.” Iată că am ajuns să trăim aceste vremuri tulburi, guvernaţi şi conduşi de 23 de ani de cea mai perversă „aristocraţie muncitorească” care a existat vreodată pe pământ.

   Dintotdeauna, marii artişti romantici care au iubit fără măsură lumea aceasta, ca să nu îşi piardă rodul creaţiei, au avut nevoie de scrisori de recomandare din partea unei aristocraţii a Renaşterii spirituale, care spuneau Da vieţi şi garantau viitorul. Pentru că, artiştii, prin creaţia lor, sunt o necesitate biologică şi oglinda alcătuirii sufletului fiecărui popor, fără de care nici o societate civilă nu va fi posibilă în viitor.

   ALTEŢĂ, vă rog să binevoiţi a-mi acorda două scrisori de recomandare: una la o fundaţie monarhistă, care să mă sprijine financiar pentru a construi împreună în România o “Troiţă-RSB - Monument pentru Omenire”. Şi a doua la un editor de carte din reţeaua monarhistă, pentru a mă sprijini financiar pentru a publica într-o carte în două volume (cu ilustraţii sculpturi) a celor “144 de Scrisori de tranziţie din Mileniul III către Prinţesa X. (Primele 72 de Scrisori, printre care şi un eseu teatrologic – manifest feminist universal, le puteţi găsi pe revista de cultură Confluenţe literare şi pe blog-ul Coloanasoareluidevis. Blogspot.com.) Acest Jurnal de Atelier va avea o contribuţie importantă pentru trezirea conştiinţei noilor generaţii, pentru că răspunde la trei întrebări de bază: În ce Europă trăim? Cine ne fură cultura noastră? Cine sunt teroriştii intelectuali care comit genocidul economic şi cultural, la nivel social-planetar. 
Cu speranţa că le veţi face cunoscute în reţeaua monarhistă, vă trimit mai jos două proiecte: proiectul de "Troiţă-RSB" şi proiectul de carte, cu intruducerea "Argument - Cuvântul autorului despre Jurnalul de Atelier. 
   Vă mulţumesc pentru interesul acordat acestui proiect de Troiţă - RSB pe care sper să-l pot merita în întregime sau măcar într-o oarecare măsură.
   Aşa să ne ajute Dumnezeu!
   Cu sinceritate şi admiraţie, Constantin Milea Sandu 
   Tel: 0744994454; e-mail: cmileasandu@gmail.com
   

Proiec de Troiţă – Rezonator stelar de bioluminiscenţă solar.

   Este vorba de o “Troiţă românească”, unică, având şi funcţia de “Rezonator stelar de bioluminiscenţă solară” şi de “antenă tahionică”. Permiteţi-mi în continuare să fac o descriere în detaliu, despre ce vrea să însemne şi să reprezinte această Troiţă-RSB în viitorul regat - România.

   Ce doresc eu: mai întâi să închei un contract cu o persoană privată, monarhistă, sau cu o firmă interesată de fabricarea unor aparate de rezonanţă magnetică şi dispozitive de protecţie împotriva radiaţiilor nocive şi a armelor psihotronice. Un contract privind licenţa de fabricare a unei “Troiţe-Rezonator stelar de bioluminiscenţă solară” (având şi funcţia de “antenă tahionică”), cu o plată de 10.000 de euro pentru cheltuieli de cercetare, procesare şi construcţie, şi o plată ulterioară de 8 euro pentru fiecare Troiţă vândută în toată lumea (în mărime de format A3) împreună cu redevenţe de 8 cenţi pentru fiecare imagine a Troiţei vândută la fiecare produs. (Pentru plata de 10.000 de euro pentru cheltuieli de cercetare, procesare şi construcţie, eu vă ofer drept garanţie sculptura “Geneza” din cupru pur, electrolitic (de 45 de kg) sau “Coloana Femeia-îngerul melancoliei” dintr-o singură bucată de lemn de cireş de 3 metri.)

   Vă trimit mai jos detalii şi schiţa Troiţei-RSB împreună cu cinci imagini reprezentând Steaua arzătoare cu opt raze, Crucea de lumină, Labirynt 1, Labirynt 2, afişul reprezentând prima Coloană infinită din stejar creată în 1992 şi o descriere a Troiţei - RSB:

    “Troiţa - Rezonator stelar de bioluminiscenţă solară” este un biorezonator informaţional-energetic conceput pe baza efectului inedit a „Stelei arzătoare cu opt raze”, care contribuie la protecţia omului împotriva radiaţiilor generate de tehnologii cu un grad mare de nocivitate, pentru a ne apăra de armele psihotronice, care ne bombardează simţurile cu fregvenţe ce depăşesc limitele admise. Funcţia Troiţei este de a regla vibraţiile umane şi intensitatea aurei. La indicaţiile prof. Dr. preot Oltean Vaslie, director la Muzeul “Cea mai veche Şcoală Românească din Scheii Braşovului”, pe Troiţă vor fi amplasate trei icoane: Sfânta Familie în mijloc şi cele două iconiţe, cu Iisus şi Maica Domnului, în laterale.

   Aura este un complex de câmpuri care transmit nu doar energie, ci şi informaţie; este un ansamblu de unde BEMF (biologice, electrice, magnetice şi fotonice) generate de tot ceea ce înseamnă fiinţă vie, adică suflet viu, parte din sufletul lui Dumnezeu - începând de la ADN-ul primordial al creaţiei până la celule şi organe. Aceste câmpuri au energii, direcţii şi coerenţe diferite şi se reorganizează diferit, în funcţie de câmpurile cu care intra în contact fiinţa umană.

   Scopul şi importanţa acestei Troiţa-RSB este de a explora fiinţa umană prin universul Artei-transformării Primului Principiu din care s-au ivit în copilăria umanităţii cei trei eoni primordiali, distincţi: existenţa, forma şi beatitudinea.

Cea mai simplă “Troiţă - Rezonator stelară de bioluminiscenţă” ar putea fi confecţionată dintr-o folie de plastic transparent (ecologic) care să aibă înserat un filtru cu desenul colorat al “Troiţei - Stea arzătoare cu opt raze” împreună cu cele trei icoane, având funcţia de cruce-pandativ, sau talisman. Sau, mai simplu, ar putea fi confecţionată dintr-o autocolantă aurie (cu foiţă de aur) care se poate lipi pe telefoane mobile, computere, maşini, pe geamuri, pe case sau pe acoperiş, sau pe orice obiect în funcţie de mărimea obiectului care trebuie protejat, pentru refacerea câmpului informaţional-energetic al omului.

   Confecţionată dintr-un material nobil, ecologic, şi acoperită cu foită de aur, această Troiţă - Rezonator stelar de bioluminiscenţă are calitatea de a se încărca periodic de la soare şi de a echilibra câmpurile energetice. Aşa cum plantele primesc lumina de la soare direct în celule, tot astfel, în mod indirect, oamenii, purtând această Troiţă - RSB pot primi în mod direct informaţii esenţiale, solare, prin unificarea câmpurilor energetice BEMF (biologice, electrice, magnetice şi fotonice)

   De efectul benefic pentru orice fiinţă vie al acestei Troiţe - RSB, sunt absolut convins. Pentru că există în această “Troiţă – Stea” un efectul oscilant de “cruce în cruce” şi de “stea în stea”, care face să se echilibreze starea emoţională a fiinţei umane, în mod silenţios, în aşa fel încât poate să ne facă să vedem cum, şi în ce fel, razele corpului nostru luminos cresc şi descresc din fereastră în fereastra între două inimi, odată cu spaţiul curbat care stă între noi şi un alt corp luminos, cum e lună sau soarele sau o altă fiinţă luminoasă.

   Troiţa - RSB va fi un aparat simplu de rezonanţă magnetică, ieftin şi eficient, care emite, absoarbe, stochează şi modulează lumina polarizată. Troiţa - RSB are funcţia de modul cu circuit oscilant, de sine stătător, care reuşeşte să unească „trei mişcări într-un singură” (mişcarea corpusculară, mişcarea ondulatorie şi mişcarea oscilatorie de elongaţie mare în sens trigonometric cu viteză unghiulară constantă) din care rezultă o anumită emitere de unda genetică de celulă stem cu vibraţie înaltă, de mărimea şi ordinul 8 la puterea 64 de raze.

   Adaug faptul că această Troiţă - RSB am conceput-o pe ideea de modulare şi restructurare permanentă a ADN-lui primordial, având o dublă funcţie: energetică şi informaţională: prima de a face trecerea din spaţiul sublunar în spaţiul supralunar şi de a realiza reconectare la discul-solar; iar a doua de a echilibra energiile oamenilor (pozitive şi negative) prin informaţia genetică replicativă. Prin aceasta, Troiţa - RSB are rolul de disc-solar capabil să facă Marea Trecerea, prin Arta-transformării, din universul tehnologic (în care suntem eliberaţi către nimic) în evoluţia naturală a ştiinţei viului.

   De ce este necesară această Troiţă – RSB:

   Oamenii trebuie să înţeleg că toţi, dar absolut toţi, suntem implicaţi într-un război psihotronic; că toate vibraţiunile de toate felurile, electromagnetice ca lumina, ca sunetele, electrochimice că gustul şi mirosul, se transformă toate prin organizarea simţurilor într-un flux nervos de frecvenţe diferite care ajung la creier. Cu alte cuvinte, oamenii trebuie să înţeleagă că tocmai această transformare a tuturor vibraţiilor într-un flux nervos de fregvenţe diferite care trec prin inimă şi ajung toate la creier, este de altfel şi principiul de funcţionare a armelor psihotronice, care ne bombardează toate simţurile cu fregvenţe ce depăşesc limitele admise. De aceea este nevoie de aceste aparate şi dispozitive de protecţie energetică împotriva radiaţiilor nocive şi a armelor psihotronice.
    Creierul fiecăruia dintre noi are o frecvenţă de rezonanţă bioelectrică unică, exact cum fiecare dintre noi are amprente digitale unice. Odată detectată această frecvenţă, creierul poate fi în întregime “programat “ cu ajutorul undelor de frecvenţă electromagnetică (EMF) transmise din afară, prin trimiterea unor semnale electromagnetice care sint “traduse” ca imagini sau/şi sunete. Acesta este unul din principiile razboiului psihotronic. De exemplu, un microcip de 5 micromilimetri plasat în nervul optic al unei persoane, “suge” impulsurile nervoase din acea zona a creierului responsabilă pentru miros, văz şi auz şi le trimite spre înregistrare unui computer. Sistemul electronic al NASA este capabil, printr-un computer central, să gestioneze, să urmărească şi să prelucreze simultan milioane de date provenite de la astfel de oameni, cu scopul de a avea un control total al populaţie sau de a tortura o parte din oameni. Cam asta se întâmplă cu noi acum.

   Ideea care stă la baza acestor arme psihotronice, de radio fregvenţă, şi proliferarea acestora, este de a determina ca toţi oamenii să-şi piardă capacitatea de a raţiona emoţional asupra problemei existenţei şi a sufletului uman. Iar lucrul acesta se întâmplă fără să-i ucizi, ci doar pentru a-i lua ostateci, pentru a le zădărnici orice formă de rezistenţă fără a-i răni fizic, iar aceasta se face chiar fără ca ei să-şi dea seama ce se întâmplă în sufletul, în mintea şi în inima lor. Toate tehnologiile de modificare a stărilor mentale pe cale electromagnetică sunt construite cu acest scop, dar din moment ce nu sunt recunoscute oficial ele pot fi folosite oriunde şi oricând, după bunul plac al celor care hotărăsc şi ne influenţează destinul. De aceea, existenţa acestor arme psihotronice de radio fregvenţă afectează în mod direct creierul şi sistemul nervos uman.

    Să ne gândim la faptul că tendinţa creierului nostru este de imitare a mediului ambiant: dacă, de exemplu, din exterior se aplică sunete şi vibraţii de undă de frecvenţă alpha, betta, gamma, tetha, atunci creierul va intra şi el în starea modificată a conştiinţei specifică undelor respective. Cercetările de unde genetice de celule stem transpuse, replicative, captive de pe un corp pe altul, au demonstrat că subiectul poate să nu fie conştient de aceste sunete şi vibraţii înalte sau joase, adică chiar dacă subiectul în cauză nu le poate auzi sau simţii, aceste sunete şi vibraţii operează totuşi cu eficienţă, determinând trecerea creierului în zona de frecvenţă dorită. De aceea este mare nevoie de aparate de rezonanţă magnetică şi mecanisme de protecţie energetică „BEMF” (biochimice, electrice, magnetice, fotonice). Prin setarea sensului circuitelor oscilante, Troiţa RSB ar putea oferi o modalitate de a obţine o mulţime de stări modificate de conştiinţă, în sensul dorit.

   Această Troiţă - Stea arzătoare cu opt raze, pe care eu am numit-o iniţial, în 1996, “Steaua magilor”, dar şi “Poarta stelară”, formată din goluri şi plinuri echivalente, este benefică pentru celula vie, pentru că este concepută pe efectul unui “element – modul” dintr-un desen de tip” mandala”, care îmbina într-o armonie deplină “desenul interior” cu “desenul exterior” printr-o “linie continuă” care nu trece de două ori prin acelaşi loc. (este vorba de " linia continuă" a cerului, la care au avut acces foarte puţini din marii iniţiaţi în artă, printre care C. Brâncuşi şi C. G. Yung, acesta din urmă o numea " Şarpele cerului ".)

      Scurt istoric al Troiţei RSB:

   În 1996, printre alte sculpturi, am conceput această „Stea arzătoare cu opt raze”, pe care în anul următor am lansat-o, pe Internet, ca Proiect de monument în memoria lui Ioan Petru Culianu, fie-i numele binecuvântat de Dumnezeu. În 2010 am descoperit pe internet un Rezonator biofotonic construit de profesorul Traian D. Stănciulescu. Aşa mi-a venit ideea cum s-ar putea construi o nouă Troiţă românească, având şi funcţia de „Rezonator stelar de bioluminiscenţă” şi de “antenă tahionică”, având înserat pe ea desenul cu „Steaua arzătoare cu opt raze”. (TDS este un savant renumit, a scris „Fundamentele biofotonice ale conştiinţei” - Teoria laserelor biofotonici”, carte pe care am citit-o în 2005 şi pe care am primit-o cu dedicaţie chiar de la domnia sa. Rezonatorul profesorului TDS. Este deja brevetat şi înscris la Oficiul de Mărci şi Invenţii şi se pare că are mare succes cu el, se vinde bine în ţara dar mai ales în străinătate.

   Despre bioluminiscenţa, am găsit pe net următoarea definiţie: „Bioluminiscenţa este procesul biologic de producere a luminii de către organismele vii. În organismele bioluminiscente se sintetizează o substanţă fotogenă numită luciferina care sub acţiunea O2 şi a enzimelor catalizatoare (luciferaze) se oxidează. Reacţia este exoterma iar modificarea energiei libere este folosită pentru a excita o moleculă la o stare foarte bogată în energie. Pentru revenirea moleculei astfel excitate la starea de bază se produce o emisie de lumină.”... Mă gândesc, totodată, cum s-ar putea face, prin amestecul mai multor plante medicinale, un plastic transparent, perfect ecologic, din cristalele lichide din plante medicinale? Dacă obţinem acest plastic ecologic din cristale lichide din anumite plante medicinale, putem începe confecţionarea acestei Troiţe – RSB, care, am convingerea, va vindeca omenirea de singurătatea atomică, de toate maladiile creaţiei şi nu în ultimul rând de toate nevrozele şi conflictele dintre familii, clanuri şi naţiuni, înghiţite deja în sfera de putere a Timpurile Moderne pe care le trăim acum.

    Adresez acum o întrebare din punct de vedere economic:

Întrebarea mea este într-un fel foarte simplă, se adresează de astă dată unui economist de profesie, deşi ştiu bine ca lucrurile simple sunt cel mai greu de făcut, dacă nu te pui în starea de a le face. Nu ştiu dacă şi în cazul economiei este valabilă starea de a face un lucru. Mai concret, deşi încă nu am aflat ce e arta, ştiu că economia este arta de a face comerţ. Spun lucrul acesta pentru că economia de piaţă, de oricare ar fi ea, centralizată sau descentralizată, este la origine rezultatul culturii şi nu invers. De aceea, cultură a ajuns în subordinea lumii materiale. Aşadar, mă întreb, şi vă întreb, totodată: Cum ar putea fi posibil să impui sau să scoţi pe piaţă o “Troiţă-RSB” nouă în conştiinţa lumii, aplicând o altă metodă decât aceea a economiei de piaţă după modelul Capitalului lui Marx sau mai ştiu eu ce monopol?

   Sunt interesat de un astfel de “panaceu universal”, de un nou “răsad de fantasmă”, în cazul meu, de aceasta Troiţă – RSB, cu caracter creştin, care să fie ieşită din comun, care să afecteze pe toată lumea şi în acelaşi timp să fie utilă şi benefică, mai ales în vremurile astea de criză mondială pe care le trăim acum, după eşecul comunismului şi capitalismului.
Un “răsad de fantasmă”, care să crească şi să se dezvolte din ea însuşi, până ce va atinge dominaţia religioasă şi politică a întregii lumi. Subliniez, dominaţie religioasă şi politică, nu şi economică, pentru că sunt conştient că în sistemul economic se pare că este chiar interzis comerţul cu fantasme şi iluzii, sau dacă nu este interzis, în mod sigur este controlat de un sistem economic centralizat sau descentralizat, de ştim noi cine.
   Troiţa – RSB va fi până la urmă tot un fel de “proiect utopic”, dar am convingerea că va fi la polul opus utopiilor comuniste, capitaliste şi fasciste, care conduc lumea şi care îşi au esenţa în Paradisul prin distrugerea omenirii.

    Cu acest dispozitiv, “Troiţă-Rezonator stelar de bioluminiscenţă solară”, având şi rolul de “antenă tahionică”, se poate induce un comportament magnetic în celulele corpului uman, convertind astfel energia tahionică în energie biologică, sub forma electronilor utilizabili, la nivelul de comandă informaţional-energetic, molecular şi sub-molecular. Numai un astfel de dispozitiv “Troiţă-RSB” ar mai putea produce ordine în locul haosului acestei lumi.

   Această Troiţă- RSB ar putea perfecta un proces revoluţionar de restructurare permanentă a culturilor de celule care să cuprindă întreaga civilizaţie umană, la nivel social-planetar, transformând fiecare fiinţă vie în “Scuturi biologice”. Prin această Troiţă-RSB şi “antenă tahionică” s-ar putea crea un “algoritm” prin care, unind “trei mişcări într-una singură”, să poţi să ajungi pe cale “telepatică” la orice om din lume. Practic, cu această Troiţă-RSB se poate ajunge la creierul şi la inima fiecărui om, în final poţi comunica în faza incipientă cu “Harta Minţii lui Dumnezeu”. În mod special se poate ajunge la inimă omului, care are o rezonanţă magnetică superioară creierului.

   Nu ştiu de ce, cred însă că în final vom ajunge la comunicarea pe cale telepatică, aşa cum a fost în copilăria umanităţii. Paradoxal, această comunicare nu va fi însă posibilă fără “pierderea” memoriei. Căci nu îmi pot imagina o comunicare telepatică perfectă în haosul sonor în care trăim noi acum, fără a intra mai întâi în posesia unei “antene tahionice” care să faciliteze această comunicare. Această Troiţă-RSB şi “antenă tahionică” ar putea facilita comunicare cu mintea divină care se află în Oglinda Cerului Cristalin.

 “Steaua arzătoare cu opt raze”, procesată şi machetată în formă de “Troită-Rezonator stelar de bioluminiscenţă solară” (proiectul îl găsiţi şi pe albumul de sculptură postat pe facebook), ar putea deveni o antenă tahionică permanentă care restructurează efectiv materialele naturale, la nivelul de comandă informaţional-energetic molecular şi sub-molecular. De mic copil mi-a fost dat să văd aceşti “ioni” (tahioni) care vin din soare.

   Vă mulţumesc pentru interesul acordat acestui proiect de Troiţă-RSB şi pe care sper să-l pot merita în întregime sau măcar într-o oarecare măsură.

    Aşa să ne ajute Dumnezeu!

   Cu sinceritate şi admiraţie, Constantin Milea Sandu

   Ţel: 0744994454; e-mail: cmileasandu@gmail.com

                                                * * *

  Argument – Cuvântul autorului la Jurnalul de Atelier



   Doamnelor domnişoarelor şi domnilor, dragi prieteni, pământeni şi nepământeni, internauţi crepusculari de pretutindeni şi de oriunde vă aflaţi la orizontul misterului - O zi bună să vă dea Dumnezeu, cer înalt şi idealuri pe măsura Cerului Cristalin!

    “Artă e lungă, viaţa e scurtă”, spune un proverb latin. Însă, viaţa fără “Arta-transformării” devine tot mai scurtă şi lipsită de sens. A transforma Primul Principiu din care s-au ivit în copilăria umanităţii cei trei eoni distincţi, primordiali: existenţa forma şi beatitudinea – aceasta este Datorie vieţii noastre.

   Arta de a trăi fericiţi, şi implicit de a guverna o familie europeană, un popor sau 27 de naţiune unite în Europa, constă în conştiinţa şi capacitatea fiecăruia de a trăi viaţa celuilalt, prin recunoaşterea valorilor culturale, naţionale şi universale. Conştiinţa, recunoaşterea valorilor şi capacitatea fiecăruia de a trăi viaţa celuilalt sunt pietrele de temelie pentru fiecare popor şi pentru orice construcţie social-planetară. Din neştiinţă, însă, trăim într-o lumea în care banul, câştigul, profitul, au ajuns să facă lege împotriva omului şi împotriva naturii.

  “În general, arta de a guverna consta în capacitatea de a lua cât mai mulţi bani de la o parte din cetăţeni, pentru a o da altora”, afirma în secolul al XVII-lea ateistul Voltaire.

   Nu capacitatea de a lua banii de la uni şi ai da altora este arta de a guverna popoarele, împărţind mereu lumea în bogaţi şi săraci, în stăpâni şi sclavi, sfărmând astfel conştiinţele oamenilor, apoi exploatând popoarele sărace prin dreptul celui mai tare, cu “Contractul social” şi convenţii civile pe “Principiile dreptului politic” scrise în urmă cu sute de ani. Nu “Contractul social” va salva omenirea, ci “Contractul natural”, aplicat cu ştiinţa viului. Acest “Contract natural” există şi el trebuie făcut cunoscut oamenilor. De aceea, acest “Contract social” conceput de J.J. Rousseau trebuie rescris pe alte Principii fundamentale, care să aibă ca idee centrală “Contractul natural” şi două ministere de bază: ministerul Tehnologiilor solare şi ministerul Artei-transformării. Singure, aceste două ministere, pot guverna toate popoarele înlănţuite şi înghiţite de peste 100 de ani în sfera de putere a Timpurilor Moderne.

   Pentru că nu s-au rescris de sute de ani aceste tratate, dogme şi doctrine politice, cei care ajung la guvernare - despotismul - din neştiinţă, violează pactul social, deschid calea anarhiei şi apoi trăiesc ca în Paradis. În timp ce popoarele sărace îşi uită primordiile şi îşi pierd suveranitatea, pentru că nu mai ştiu ce înseamnă monarhie, republică, stat naţional, popor liber, independent şi suveran. Pentru că devin din cetăţeni liberi, care odinioară formau cetatea şi participau toţi prin asociere la autoritatea suverană, un popor de supuşi, întrucât se supun legilor statului, dar fără să cunoască legile. Iar astăzi aceste popoare sărace poartă numele de “Republică universală”, condusă din umbră de un Guvern Mondial.

   Cu alte cuvinte, cei ce guvernează omenirea trăiesc acum că în “sânul lui Adam”, pentru că popoarele sunt adormite de sute de ani de aceste dogme religioase vechi, precum creştinismul, islamismul, iudaismul sau budismul, care practică toate cultul morţii nu cultul vieţii. Şi după ce încheie un “pac de agresiune” între puterea religioasă şi puterea politică, toate guvernele se folosesc de nişte doctrine politice care au la bază nişte sisteme moarte şi reci, precum utopiile comuniste, fasciste sau capitaliste, utopii care îşi au esenţa în Paradisul prin distrugerea omenirii şi care îi au ca adversari pe oamenii înşişi.

   Paradisul prin distrugere, aceasta este esenţa oricărei utopii. De aceea, viaţa celui mai mic patron corporatist face cât o mie de sărăntoci. Un capitalist bogat face mulţi morţi. Iar un politician corupt, hibridizat şi aflat în comă tehnică şi politică la nivel social-planetar, într-un singur mandat distruge un oraş, în două mandate distruge o ţară, iar dacă mai este ales şi în Parlamentul European distruge 27 de state în care vieţuiesc cinci sute de milioane de oameni. Astfel, cu cât vor fi patroni, capitalişti şi politicieni mai puţini, mai corupţi şi mai bogaţi, aflaţi în comă tehnică şi politică la nivel social-planetar, aşa cum se întâmplă acum în lume prin aşa zisa Noua Ordine Mondială (NOW), prin G1 şi G2, cu atât vor fi mai mulţi morţi în UE şi în lumea întreagă.

   Karl Marx, explică în ultimele file ale Capitalului (un tratat de economie politică, care a fost scris timp de 40 de ani şi care a fost cenzurat şi ţinut în secret până azi) că în final vor fi prinşi integral în acest angrenaj atât pe capitalişti, cât şi pe politicieni şi pe muncitori; iar ei nu pot face altceva decât ce îi obligă mecanismul, adică, vor provoca o deteriorare tot mai gravă a umanităţii. Partea ce mai secretă din cartea Capitalul spune că “un capitalist bogat face mulţi morţi” - asta era una din formulele sale secrete ale cărţii, întrucât Marx credea că în final vor rămâne foarte puţini capitalişti şi politicieni bogaţi, iar cvasitotalitatea oamenilor le va reveni rolul de victime ale acestui proces diabolic, fără precedent în istorie. În final, spune chiar Marx, capitalismul nu poate fi reformat sub nici o altă formă, poate doar să fie distrus; aspiraţia către o societate mai bună înseamnă să-l distrugi.

    În ultimul sfert de veac, problema economiei şi a tehnologiilor a luat însă o întorsătură şocantă, acestea fiind folosite acum pentru distrugerea programată a omenirii. Astfel, tandemul genetic fiinţă extraterestră - Om (ET-X-Y-Z - Om) a fost extins la tandemul genetic Om – Codex Alimentarius, ceea ce se întâmplă cu noi pe planeta Terra a fost perfect descris în Zohar (Cartea Splendorii) cu mii de ani în urmă. Cu alte cuvinte, suprimarea celor şapte miliarde de oameni, câţi suntem acum pe pământ, se face cu ştiinţa zeilor, prin cinci cicluri de existenţă umană, printr-un experiment diabolic, dar în sens invers, adică prin incompatibilitate noastră cu ştiinţa zeilor, prin dizarmonia genetică între Codexul Alimentarius (GMO) şi genetica omului.

   Supravieţuitori vor fi, probabil, doar cei care îşi vor injecta două-trei tipuri de celule deodată, un fel de tandem de “celule telocite-stem”, marca savantului român dr. LMP, aspirant la premiul Nobel. Problema este cum să convingem popoarele să le injectăm (să-i vaccinăm) cu astfel de “celule telocite-stem” în tandem, pentru că aceste “celule” au darul de a te vindeca de toate bolile şi de toate maladiile creaţiei, şi poate chiar de aţi prelungi viaţa cu cel puţin două-trei generaţii, adică cu exact tot atâtea generaţii cu câte se doreşte, de către forţele oculte, să se scape de noi, prin aplicarea noului Codex Alimentarius, prin implanturile RFID şi alte opioide, droguri şi medicamente pe bază de GMO, fabricate în laboratoarele hibride de NWO şi ET-X-Y-Z.

   În concluzia, trăim închişi sub un Clopot de sticlă într-o “uriaşă peşteră electromagnetică”, precum grecii în văgăuna Ciclopului, aşteptând să le vină rândul să fie mâncaţi. De aceea, trebuie negociat serios, prin “Arta-transformării”, cu Aristocraţia neagră şi cu marile Familii Regale problema tehnologiilor solare la nivel social-planetar, în tandem genetic ET-X-Y-Z şi Om, ceea ce nu-i deloc uşor, când trăim cu viii şi cu morţii electrici laolaltă, într-o lume ce se arată a fi pe pământ fără centru iar în cer într-un război al focului stelar.

    În acest moment greu prin care trece omenirea, fără precedent în istorie, pentru că am ajuns în punctul terminus al cunoaşterii Adevărului, practic am ajuns în sfârşitul istoriei celei mai mari înşelătorii umane, oamenii politici din toată lumea ar trebui să înţeleagă lucrul acesta şi să se înconjoare nu numai de reţele politice care aparţin tot mai mult acum de universul tehnologic hibridizat, ci mai cu seamă de oameni de cultură şi de artişti care aparţin universului Artei-transformării şi care fac o artă din familia sacrului. Spun lucrul acesta pentru a sublinia faptul că, universul politic şi tehnologic, fără Arta-transformării, este în acest moment un univers steril şi hibridizat, aflat în comă tehnică şi politică la nivel social planetar, care va eliberă în mod sigur omul către nimic. Căci universul tehnologic, aşa cum este ele acum, luminat cu “lampa lui Lenin” de peste o sută de ani, în mod sigur va elibera omul către nimic. Toate estimările oamenilor de ştiinţă şi laureaţi ai premiului Nobel spun că, nu vor trece nici şapte ani şi după eşecul comunismului şi capitalismului, vor fi, pe pământ, sute de milioane de oameni care vor tânji după muncă şi pensii şi nu le vor mai găsi nicăieri. În timp ce Arta-transformarii va fi singurul univers capabil să transforme Primul Principiu din care s-au ivit în copilăria umanităţii cei trei eoni distincţi: existenţa, forma şi beatitudinea.

   O cultură solară iniţiată de o Cultură matrifocală şi matrilocală paşnică, care să acţioneze prin exerciţiul “Artei-transformării” , ar putea deveni acum singurul univers capabil să transforme Primul Principiu din care s-au ivit în copilăria umanităţii cei trei eoni distincţi: existenţa, forma şi beatitudinea. Numai o adevărată revoluţie culturală, anticipând o mişcare feministă universală prin “Arta-transformării”, ar mai putea acum salva Uniunea Europeană pentru a face Marea Trecere din universul tehnologic şi politic (hibridizat şi aflat în comă tehnică) în evoluţia naturală a ştiinţei viului.

   O revoluţie culturală de conştiinţă solară ar putea avea acum multe consecinţe, la nivel social-planetar, chiar politice. O astfel de revoluţie culturală, care să poată în final să unească cu adevărat Europa şi lumea întreagă, a fost concepută în urmă cu 30 de ani de Mircea Eliade, apoi, prin anii ’90 de Ioan Petru Culianu, şi mai recent de Günter Grass (poet, nuvelist, dramaturg, sculptor, romancier şi grafician german, laureat al Premiului Nobel pentru Literatură în anul 1999). Noi, toţi oamenii planetari, creăm acum adevărata revoluţie culturală de conştiinţă, pentru a crea o nouă realitatea politică globală. Creăm ce merităm. Lucrul acesta se întâmplă chiar şi pe reţelele de socializare de pe internet, cum e, de exemplu, Facebook-ul.

   O revoluţie culturală corelată însă cu o mişcare feministă universală, construită pe „imagini-regine”, mântuitoare de lumi paralele, folosind cu bună ştiinţă “semnele arbitrare” şi “simbolurile consacrate”, ar avea întocmai rolul fundamental de a uni aceste două lumi diferite, diametral opuse, Orientul latin cu Occidentul ultra tehnologizat, dar care au la origine acelaşi Dumnezeu. O revoluţie culturală declanşată la nivel social-planetar ar putea acum, cu toată ştiinţa în dotare, pentru prima dată în istorie, să identifice lumea sacră (care se manifestă prin simboluri consacrate) camuflată în profan şi viceversa, lumea profana (care operează cu semne arbitrare) camuflată în sacru.

   Structura axiomatică a întregii plăci a modernităţi, dar şi a “postmodernismului” apărut la sfârşitul secolului trecut prin anii ’80, potrivit căreia “Sacrul este camuflat în profan şi profanul e camuflat în sacru” (expresia îi aparţine, cred, lui Mircea Eliade), este de altfel şi esenţa Adevărului Creaţiei, alternativă la toată “Istoria ideilor şi a credinţelor religioase”, dezvoltată de Mircea Eliade în 16 volume, pentru care ar fi trebuit să ia premiul Nobel.

   Fără îndoială, cineva trebuie să îşi asume rolul şi misiunea istorică de a ridicat Lespedea care apasă de peste o sută de ani peste mormântul umanităţii creatoare. Şi de a răsturna în final această “placă a modernităţii”. Artei-transformării, care lucrează prin marii artişti care iubesc fără măsură lumea aceasta, îi revine desigur misiunea de a ridica cu propriile ei forţe artistice această Marea Lespede care apăsa tot mai greu peste umanitatea noastră politică, economică, culturală şi nu în ultimul rând ecologică.

   Or, această adevărată revoluţie culturală de conştiinţă solară ar putea avea loc declanşând mai întâi o Mişcare feministă universală, pornită alternativ din nucleul cel mai fecund al latinităţii - România - şi la polul opus - SUA. SUA, care prin amestecul raselor prin “naţiunile transplantate” din euro-afro-asia în America Latină şi din America Latină în America de Nord, au devenit acum cel mai puternic model de democraţie, de ştiinţă şi cunoaştere din întreaga lume.

   Ipoteza mea de lucru: există două ministere de bază care conduc lumea: ministerul tehnologiilor înalte şi ministerul “Artei-transformării” (care amândouă lucrează camuflat, potrivit afirmaţiei lui Mircea Eliade, enunţată mai sus). “Arta-transformării” însă are o comportare de aşa natură, încât anticipează viitorul organismelor vii, modifică trecutul l sistemelor moarte şi reci şi influenţează prezentul cu o lumină caldă, pentru ca universul tehnologic să nu mai elibereze oamenii către nimic, aşa cum se întâmplă de o sută de ani, prin “lampa lui Lenin”. Sau dacă îi vom mai “elibera” odată, după eşecul comunismului şi capitalismului, lucrul acesta se va întâmpla numai după o negociere la nivel înalt între ET-X-Y-Z, Aristocraţia neagră şi marile Familii Regale.

    Modelul meu, bazat pe teoria Artei-transformării: toate sistemele din lume evoluează până în centrul unei “Stele arzătoare cu opt raze”, după care intră într-o bifurcaţie de stele bioluminiscente solare care se pot “produce şi reproduce” prin derivaţie de energia tahionică, folosind “teleportare fotonică”, în toate direcţiile posibile, pe verticală şi orizontală, în expansiune infinită, prin explozia şi implozia ADN-ului primordial al creaţiei ce se perpetuează prin codul nostru genetic, de ordinul divin şi mărimea 8 la puterea 64 de Stele arzătoare cu opt raze, cu 64 de Octave. Am numit acest fenomen “Octomorfoza stelei arzătoare de bioluminiscenţă solară”. Astfel încât noi, oamenii, la nivel social planetar, nu suntem altceva decât “nişte note muzicale în imensitatea variaţiunilor de ritmuri cosmice şi istorice, într-o uriaşă Simfonie a Durerii şi Fericirii umane” (am citat din memorie din opera lui Vasile Pârvan – un renumit savant şi arheolog român preocupat de preistoria geto-dacilor şi în mod special de civilizaţia greco-elenă)

    M-am întrebat adeseori: de ce suntem noi, ca popor, diferiţi de celelalte popoare? Şi cum am ajuns să supravieţuim de mii de ani în sfârşitul istoriei celei mai mari înşelătorii umane? Răspunsul meu începe să se contureze tot mai clar: pentru că suntem un popor solar. În subconştientul nostru colectiv se petrece un lucru uimitor, atunci când ajungi singur la concluzia că: este mult mai bine să ai o implozie interioară cunoscându-ţi propriul tău suflet (ADN-ul) decât să ai o explozie exterioară împingând omenirea înainte, în groapa mizeriei comune, devenind astfel războinic. Exploziile sunt distructive, Imploziile sunt creative. Acesta este Primul Principiu creator al Universului. Am înţeles lucrul acesta de mic copil, din clipa când mi-am dat seama că ştiinţa nu o bagi în om ci o scoţi din om. Tot pe atunci cred că mi-a fost dat să văd “ioni” (tahioni) care vin din soare.

    Viaţa noastră, şi implicit fericirea pe care o căutăm cu atâta ardoare de când ne naştem până murim, a devenit acum tot mai scurtă şi mai scumpă pe pământ. Dar, ea – viaţa - existenţa, forma şi beatitudinea, ori cât de scumpă ar fi pe pământ implică o călătorie gratuită în jurul soarelui în fiecare an. Vă invit, aşadar, să facem împreună o călătorie prin Arta-transformării în jurul soarelui său, dacă vreţi, în jurul “Coloanei soarelui de vis”.

   Din august 2011, am publicat spontan fragmente din primul volum din Jurnal de Atelier sub formă de articole în revistă de cultură Confluenţe literare şi pe blog-ul Coloanasoareluidevis. Blogspot.com. Până în 24.12.2012 am publicat 64 de articole, printre care şi un manifest feminist universal sub titlul de “Reportaj imaginar la un congres internaţional al femeilor”. În 2013 urmează să public încă 80 de Scrisori, pentru a încheia primul volum din Jurnal, care va cuprinde “144 de Scrisori de tranziţie din Mileniul III către Prinţesa X”.

   Acest Jurnal de Atelier încearcă să răspunde la trei întrebări de bază: În ce Europă trăim? Cine ne fură cultura noastră? Cine sunt teroriştii intelectuali care comit genocidul economic şi cultural, la nivel social-planetar.

    Publicarea acestor scrisori va fi făcută în sens invers numerotării, adică, începând cu Scrisoarea nr.144 şi terminând cu Scrisoarea nr.1. Pentru a şti de la început despre ce Prinţesă X este vorba, public această legendă mai jos.

   Legenda: Prinţesa X = creştinism (MD-MM + cele trei Diana D3, respectiv Maica Domnului, Maria Magdalena, Diana-Luna-Hecate, Diana-Artemis-Bendis şi Diana Sancta Potentisima) + islamism (F3 Fatima + cele 72 de Fecioare) + new age & satanism (Marea Zeiţă, înfăţişată adeseori sub aspectul teribil de regină a Morţilor + Lilith, Isis, Kali, Shakti, Eurynome, Mnemosyne, Iele, Valkirii, etc.)

                                                * * *

   Vă mulţumesc pentru interesul acordat acestui proiect de carte – Jurnal de Atelier, pe care sper să-l pot merita în întregime sau măcar într-o oarecare măsură.

   Aşa să ne ajute Dumnezeu!

   Cu sinceritate şi admiraţie, Constantin Milea Sandu

   Tel: 0744994454; e-mail: cmileasandu@gmail.com
        * * *

                                          Prinţesa X, Sărutul şi Zamolxis
  


Niciun comentariu: