Scrisoare de tranzitie din universul tehnologic - in care
suntem eliberati catre nimic - in evolutia naturala a creatiei prin "Arta
- transformarii"
Draga doamna Elena,
Da ! aveti dreptate, Maria a fost doar mama
lui Isus, nu si mama lui D-zeu…si totusi, odata am stiut sa zbor…imi aduc
aminte ! dovada este sculptura Vanatorul stelelor, prin care am incercat sa
unesc trei miscari intr-una singura, din care apare unda genetica
replicativa…insa la prima “ aselenizare” am constatat ca de fapt realizasem un
“ zbor” fara aripi, asemenea celor 49 de “pasari” ale lui Brancusi…apoi am
incercat sa-i construiesc Vanatorului “
aripi” ( am un rucsac cu studii de aripi in acest sens, pe care il port cu mine
in toate peregrinarile mele de trubadur ) insa mai imi lipseste un “ element”,
probabil, un instrument de pornire/ oprire/ , si, bineinteles, un „ bilet” - la un spectacol al cerului - de intrare/
iesire – “ jucat “ fara intoarcere.
Jocul cu cerul si cu oamenii este al meu… si cred ca de aceea ma simt vinovat
ca in orice clipa pot sari in aer, si ca in urma mea ar putea ramane doar o
planeta locuita de fantome si libarci…
De aceea am decis
sa mai raman inca cinci ani in spatiul curbat dintre doua inimi, in cubul
dumnezelui biblic desfasurat, spart, si cu dublul lant genetic rupt acum in
bucati…( ne de mine, ci de dr. Marker – al meu e inca intreg ) pentru a schimba
sensul evolutiei, in sens invers acelor de ceasornic, adica, din universul
tehnologic ( in care suntem eliberati
acum catre nimic – desi ma repet, ma simt obligat sa reamintesc: nu vor trece
nici cinci ani si, pe pamant, vor fi sute de milioane de someri si pensionari
care vor tanji dupa lucru si pensi si nu le vor mai gasi nicaieri ) in evolutia
naturala a viului…a noilor creatii de mame genetice din seminte de Inteligenta
Luminoasa din care rezulta o noua specie de fiinte de lumina, cu rezonante biofotonice…
Rolul meu este de a
ma ocupa de sensul Axei pamantului, care este in acelasi timp si Axa celor noua
ceruri care infasoara pamantul… din primul cer, unde se bat acum cu inversunare
ingerii cu demonii, pana in Cerul Cristalin, care se afla in mintea divina. La
prima vedere, asa cum se vede lumea din CC, ar putea fi chiar simplu sa scoti
acum sacrul din profan si profanul din sacru, avem toate instrumentele genetice
si “chivotul” pentru a realiza lucrul
acesta, dar exista o mica problema. Lucrurile simple sunt cel mai greu de
facut, iar ca sa te pui in starea de a le face, trebuie mai intai sa intri in “
starea modificata a constiintei”, apoi sa traiesti o “ experienta la limita
mortii”, din care se naste o noua “ experienta in afara corpului”.
Ori, aceste trei mari experiente nu le pot
realiza acum oamenii decat in proportie de aprox. 0,5 % din cei sapte miliarde
de pamanteni…( iar daca ii mai punem la socoteala si pe “nepamanteni” si pe
stramosii nostrii ingropati in “ pamantul gol” - care au rolul de baterii
solare si lunare, uni ingropati pe axa Nord-Sud, iar “ceilalti “ pe axa
Est-Vest in invers proportional cu patratul distantei dintre spatiul sublunar
si spatiul supralunar) Intrebarea este:
cum sa-I mai trezim pe “ceilalti” oameni, care sunt foarte multi, care au acces
acum la cea mai mare baza de Date a Universului tehnologic, si care nu sunt
nici macar pregatiti sa intre in “ starea modificata a constiintei cosmice”.
Ei, in acest moment
greu, al sfarsitului istorie a unei mari inselatorii umane, sunt mai degraba
predispusi sa intre intr-o “ experienta la limita mortii”… am trecut cu totii
deja prin astfel de experiente la limita mortii, recent chiar in 2011, in
catastrofa ecologica din Japonia, si in cele doua “cutremure” din SUA , care,
zic uni ca de fapt au fost doua explozii nucleare in doua orase “experimet”
construite de americani inca din anii ’60 din toate” rezervele” lor strategice
in aur, platina, plutoniu si volfram, pregatite pentru urmatorii 40 de ani. Ce
s-a intamplat acolo se poate doar intui chiar prin pregatirile care se fac acum
pe internet pentru anticiparea oamenilor viitorului. Detalii despre ce s-a
intamplat, de fapt, in SUA in august ac.
Le puteti gasi si pe site-ul personal al prof.Ion Coja.
Cred ca de aceea
avem inca aces la cele doua forumuri stiintifice, unul academic si conservator,
celalalt inca liber si cu o mare deschidere spre o noua reconsiderare a
stiintei viului…si a redefinirii bolilor de lumina si a bolilor de intuneric,
din care se nasc toate maladiile creatiei si toate dogmele si doctrinele
acestei lumi…
PS: Apropo de
vinovatie, eu ma simt “ vinovat ” pentru ca stiu deja ce se petrece in mintile,
in inimile si in sufletele noastre purtatoare de unda genetica replicativa de
celula “Stem” ( si tot incerc sa ma
salvazi prin Arta-transformarii Primului Principiu din care s-au ivit in zorii
umanitatii cei trei eoni distincti “ Existenta, Forma si Beatitudinea …dar ce
ne facem cu “ceilalti “ care nu numai ca sunt vinovati, dar acestia continua sa
practice in nestiinta utopia “Paradisului prin distrugerea” omenirii prin
genocid cultural…Cum ? Prin accesul la niste “coduri “si “testamente secrete” prin care se
tranzactioneaza de vreo doua sute de ani corabii, tari si zeci de mii de active
de stat din peste 400 de tari de catre niste asa zisi “ mandatari” globalisti
si globalizati…
Altfel nu pot sa-mi
explic de ce, de exemplu, ( in cazul nostru de arta universala romaneasca ) a
fost refuzata opera universalului Brancusi de reprezentantii poporului roman, (
prin cel care a fost cel mai mare critic literar din vremea aceea - George Calinescu – in “Scrinul negru”,
necenzurat, cred ca sunt acolo toate detaliile acestei curioase tranzactii cu
mostenirea operei lui Brancusi ) nu pot sa inteleg cum “ testamentul lui Brancusi “ ar fi
ajuns pana la urma la …Milita Petrascu ( o artista extrem de controversata, pe
care Brancusi a tinut-o “ confidenta” multi ani in atelierul lui la Paris - aflu abia acum ca aceasta artista la 16 ani
cunoaste pe primul ei barbat in persoana lui Pierre Curie ( viitorul sot al
celebrei poloneze Marie Curie, care a cucerit America cu un gram de uraniu ) ca
fregventa Cabaretul Voltaire din Zurich si ca traia in mare intimitate intr-un
cerc de evrei israeliti si sefarzi, printre care era si Marcel Iancu Tristan Tzara
si Lenin, acesta din urma ajuns mai tarziu stapanul Rusiei comuniste…
Nu pot sa-mi
explic cum, tot Milita Petrascu, posesoare, probabil, a unor “coduri” si “testamente
secrete”, ramane in atelierul ei din Bucuresti ( unde lucra, de altfel, si
Brancusi de cate ori venea in tara de la Paris, pana la trecerea in nefiinta a
artistului in 1957) …pana la varsta de 85 de ani, cand in anul 1978 trece MP in
nefiinta, cum in acesti ani il are ca elev la scoala de arta pe Adrian Costea, curuia
ii devine mentor, pe care il initiaza in arta-moderna si, transmitandu-i “
secretele” succesului artei lui Brancusi , il trimite apoi, prin anii ’70, cu “
scrisoare de recomandare” la Tel Aviv, la Marcel Iancu, apoi prin anii ’77 tot
cu “ scrisoare de recomandare” la New York, la cel mai mare “ samsar” de
artisti, la Leo Castelli…etc…. si astfel incepe cariera celui mai controversat
personaj din Romania comunista si post comunista…Adrian Costea.
De ce spun asta ?
Pentru ca aflam tot acum chiar de la Adrian Costea ca el este intiatorul si
finantatorul celor sase campanii electorale prezidentiale post decembriste, si
consilier personal la toti presedintii pe care i-a votat romanii…ca tot el a
spart si dezintegrat PSD-ul…si, surpriza, aproape de neinchipuit, citez din AC:
” si toate acestea fara sa imprumut vreo suma de bani, fara sa am datorii si
fara sa ma asociez cu cineva in vreo afacere”, ne marturiseste Adrian Costea in
interviu cu Miron Manega…etc. Ce face A C ? Probabil, tot prin aceste “ scrisori de
recomandare “ ajunge in 1999 manadar, in madatul ex.pres.Constantinescu, la cele 3500 de active de stat, practic la
toate activele Romaniei, pe care le vinde cu sute de miliarde de euro unor
globalisti globalizati din Guvernul Mondial…
Ulterior, printr-un
telefon anonim, dat in timpul mandatului
ex.pres.Constantinescu, AC este denuntat din Romania, cercetat de statul
francez, scapa de toate procesele, supravetuieste dupa 18 operatii de cancer si
se intoarce recent in Romania exact in locul de unde a plecat la Paris, pe cand
avea doar 21 de ani, cu “ scrisorile de recomandare”
si, probabil, cu toate “codurile” Romaniei de la acea vreme…( in paranteza fie spus, ca sa afle tot
romanul: daca Lenin a fost “stapanul” Rusiei comuniste, pe AC, inainte de al
considera “ urmasul si precursorul lui Brancusi”, asa cum il numeste criticul
de arta Pavel Susara, il putem suspecta
de faptul ca a fost mandatarul nr.1 al
Romaniei comuniste si post comuniste, si initiatorul si finatatorul a sase campanii
electorale prezidentiale… “ fara sa imprumute o suma de bani, fara sa aiba
datorii si fara sa se asocieze cu cineva”, asa cum afirma chiar AC )
Iata de ce cred in celebrul aforism al
universalului Brancusi unde spune ca: “ Nu
este nevoie ca forma sa fie o moneda acceptata de toata lumea. Forma (in arta )
este o moneda ( de schimb) pe care
fiecare om de geniu o bate cu efigia sa. Cand moneda reuseste sa circule ( pe
piata mondiala) , scopul artistului a fost atins; insa cand acceptarea este
impusa de catre oficialitati, atunci nu mai are nici o valoare; si se ajunge la
inflatie, asa cum se intampla cu oricare opera de arta, care si-a castigat
scrisorile de acreditare…” ( banuiesc ca si cu “ scrisorile de recomandare”
lasate si primite, mai mult sau mai putin, de la confidenta lui - Milita
Petrascu, si de MP lui AC )…
Iata de ce incep sa
cred serios ca este posibil ca toate aceste “ coduri” si “ testamente secrete”,
care guverneaza si conduc omenirea, ar putea fi incifrate prin marile opera de
arta aflate deja in patrimoniul umanitatii…despre ele vorbesc, de fapt, si
Eliade, si Umberto Eco si Dan Brown si ultimul dintre marii romantici care a
iubit fara masura lumea aceasta, Ioan Petru Culianu, care, voit, sau probabil
din naivitatea lui, pentru ca a deconspirat cateva dintre aceste “coduri
secrete ”, oculta mondiala l-au asasinat in modul cel mai bestial, impuscandu-l
in miezul zilei , in 21 mai 1991, in cap chiar in weceul celei mai mari
universitati de istoria religiilor din lume in SUA…( .alte detalii despre
controversatul Adrian Costea, mandatar pe toate activele Romaniei si sculptor, care -
spune presa - vinde cu sute de milioane de euro la toata “elita” mondiala niste
“ instalatii” facute din tevi de inox, argintate si aurite, luate drept
sculpturi in stilul lui Brancusi, le gasiti pe blogul lui Miron Manega )
( .Dar nu trebuie
sa ne fie frica de nimic, caci universul tehnologic este cu adevarat un
angrenaj diabolic, in care suntem acum prinsi cu totii, si prin care vom fi
eliberati catre nimic…vor veni mereu alti invadatori, mereu alti oameni
imbracati in “ fier negru din cer”, vor stapani si vor ucide, dar vor ramane
doar cei care nu si-au vandut capul cu pretul inimii si inima cu pretul
capului…pentru ca ce este scris in cele sapte-zece carti sacre se va intampla
in curant…timpul lucreaza pentru noi acum, si disparitia noastra nu mai este
posibila, pentru ca suntem compatibil cu lumea stiintei si cu lumea zeilor
inlantuiti in Marele Timp…codul “ 666” este singurul cod compatibil cu poporul
Israel, care asa cum se stie deja au facut un salt cuantic prin homozigotare,
prin simplitate si puritate genetica…( despre acest cod si despre codul bibliei
gasiti detalii pe blogul dr. Toni Victor Moldovan ) …
Ei sunt deja aici,
iar noi suntem pretutindeni si nicaieri…adica in acelasi timp in cer si pe
pamant…adica, din raiul sangelui in raiul nimanui si din iadul deznadejdii in
iadul smereniei…smerit sunt eu pe un “ loc fara de loc” sau intr-un “ topos
atopos “, la confluenta dintre plasma solara si magnetismul biotopului nostru
terestru… Sau: cum zice Maica Tereza de Calcuta: “ daca ai ochi , sa vezi. In
fiecare loc, oriunde ai merge, vei gasi oameni nedoriti, neiubiti, neingrijiti,
respinsi de societate, complet uitati, complet ramasi singuri. Aceasta este cea
mai mare saracie a tarilor bogate. De aceea tu trebuie sa fi sfant in pozitia
in care te afli, iar eu trebuie sa fiu sfanta in pozitia in care m-a pus
Dumnezeu. Asa incat nu e nimic extraordinar sa fi sfant. Sfintenia nu e luxul
catorva. Sfintenie este o simpla obligatie pentru mine si pentru tine. Noi am
fost creati pentru aceasta. “
Ave Maria, grazie
plena ! arte e amore mio ! Arta- transformarii…
PS2: Sunt interesat
de parerea dvs. despre arta mea sculpturala.
Si, daca aveti bunavointa, va rog sa ma recomandati la cineva in cercul
dvs. de prieteni, pentru a tranzactiona aceste lucrari pe piata de arta
romaneasca, si nu numai.
Va multumesc pentru
interesul acordat artei mele si pe care sper sa-l pot merita in intregime sau
macar intr-o oarecare masura.
Cu respect si
admiratie, constantin milea sandu
Tel : 0744994454.
Un comentariu:
Va multumesc ! Ati spus atat de multe in aceasta postare incat imi este greu sa raspund (am o minte prea structurata- deformatie profesionala)si trebuie sa mai trec o data prin I.P. Culianu,Ugo Bianchi ,etc. care se pare ca, v-au influentat. Ma intereseaza lucrarile d-voastra si sper sa gasesc si o modalitate concreta de colaborare!
Referitor la afirmatiile d-voastra despre ,,omipotentul " Adrian Costea ..se pare ca, asa este ! (- CE ESTE DE FACUT? http://www.certitudinea.ro/articole/clubul-presei-transatlantice/view/fascinanta-revenire-a-unui-artist-plastic-de-talie-mondiala-adrian-costea Va doresc mult succes si toate cele bune ! Voi reveni !
Trimiteți un comentariu